V-ce Mistrzyni Polski w Fantazyjnym Zdobieniu Paznokci FANTASMAGORIE 2013
Finalistka Mistrzostw Świata Dusseldorf 2013
V-ce Mistrzyni Polski Perfect Nail Art Competition Salon Jesień 2012
Mistrzyni Polski Nail Design w kategorii Żel Salon Wiosna 2012
V-ce Mistrzyni Polski Nailart Trophy 2011
III miejsce Nailpro Cyber Competition 2011

tel. 600 160 440
Profesjonalnie, kameralnie i z uśmiechem :)

Zapraszamy serdecznie :)

sobota, 3 stycznia 2009

powitanie

Jak to mawia moja koleżanka Kamilcia: "wszyscy mają bloga - mam i ja ;)"
Wierciła mi swego czasu dziurę w brzuchu, że powinnam wreszcie takowego sobie założyć to zakładam.
Przyczynił się też do tego dzisiejszy kłopot z moim albumem internetowym na jednej z popularnych stron do tego stworzonych.
Zakasałam więc rękawy i tak powstaje moje miejsce w sieci - mam nadzieję, że podołam ;)

3 komentarze:

  1. a ja szybciutko swoim zwyczajem zaczynam szpiegować ;)
    powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no nareszcie :) i to tak cichaczem no, nic nie powiedziała, niedobra ;)

    OdpowiedzUsuń